Известие

Collapse
No announcement yet.

Клапан бензинови пари

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Клапан бензинови пари

    Номер 5 на снимката, интересува ме какво ще стане ако се запуши.То е ясно че щом е там е за добре, но не мога да намеря.Също така ме интересува номер 6 на снимката какво е това и за какво служи.Благодаря. http://axm-auto.com/image_display.ph...9_71713715.jpg

  • #2
    Номер 5: маслени изпарения.

    Клапан с пружинка: когато дросела затвори, вакуума се увеличава и затваря клапана. При отворен дросел, малко вакуум, пружинката отваря клапана и позволява рециркулирането на маслените изпарения с цел омазняване горната част на буталата.

    При нестабилни ниски обороти се отваря клапанчето и се почиства. Почистваш също и дросела, малко адаптация и ниските обороти се оправят. При неправилно неработещ клапан (номер 6) ниските обороти постоянно се колебаят между 700 и 2.000.

    Лека и не си прави експерименти!
    Last edited by 145selespeed; d.m.y г., 18:11.
    145 QV Selespeed
    GTV 2.0 TS ´01

    Comment


    • #3
      Видях го номер 5 почистих но пак не затваря когато дросела е затворен и ми дига оборотите от там.Държи ги 1100 на празен ход, смуче от тръбата преди дросела(тази малката). Махнах пружинката и се оправиха нещата, сега е запушено постоянно.Това е временно докато намеря ново буталце с пружина.Ако някой знае къде има, да сподели.

      За номер 6 ми се вижда като магнитен клапан, за какво служи?

      Comment


      • #4
        И аз временно направих така, но пружинката я сложих отгоре за да го държи затворен.
        Номер 6 ти е електро-клапана на канистера (филтър с активен въглен за бензиновите изпарения от резервоара). Според моментните необходимости на двигателя, ЕКУ-то отваря канистера и засмуква въздух богат на бензинови изпарения.
        145 QV Selespeed
        GTV 2.0 TS ´01

        Comment


        • #5
          Голяма мъка тука. Този клапан на празен ход трябва да седи леко отворен и да си дърпа въздух по-малко. На отворен дросел отваря напълно. Това, че държи по-високи обороти не е негов проблем. Друга е причината, защото колкото и износен да е клапана ЕКУ-то ще коригира, чрез дросела и пак ще стабилизира оборотите. Ново клапанче струва 24 лв. и се поръчва оригинално по номер. В сервиза имам 3, 4 чисто нови, но пак ти казвам, че главния проблем не е там.
          Last edited by oem; d.m.y г., 10:53.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Голямата мъка тук си ти и това, че се обаждаш за неща, които все още не са ти ясни. При затворен дросел, клапана затваря. Ако остава отворен "фугата" в колектора е тази, която ЕКУ-то се опитва да коригира и кара оборотите да са непостоянни и да се въртят около стойността цел докато успеят да се стабилизират.

            Въздържай се от подобни заядливи коментари! Ако нямаш как да помогнеш на някой или не казваш нищо ново, то "голяма мъка тука" си го запази.

            Лек ден!
            145 QV Selespeed
            GTV 2.0 TS ´01

            Comment


            • #7
              Майтапиш се в момента. Фиат заменят първия клапан с нов дизайн, с по-голямо скосяване още 2 години след пускането на ЦФ2 мотора и обновява софтуера и по-конкретно функцията за контрол на празния ход. Новия модел който в същност на пазара се предлага само той е с по-висока пружина. На празен ход вакума дръпва клапанчето на вътре, но то не затваря плътно. Съвсем малко въздух преминава през него. На отворен дросел пък седи повече отворено от колкото първия модел. Двигателите с монтиран клапан от новия дизан не страдат от зацапване на дросела, което е една от няколкото причини за нестабилния празен ход.

              Подробна информация за този бюлетин има във фиат с пълно описание за причините поради които заменят дизайна на клапана. Щом смяташ, че на мен не са ми ясни нещата обърни се към Фиат за да ти обеснят подобаващо.

              И те съветвам да прочетеш хубаво за функцията на картерната вентилация и за видовете системи за вентилация на картера, защото целта съвсем не е да се омазнява горната част на буталата.
              Last edited by oem; d.m.y г., 11:40.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Човекът пита за въпросния клапан и каква му е функцията, а не колко е дълъг и кога са го подменили заедно със софтуера за празния ход... Оттам нататък си е твоето его и желанието ти винаги да изпъкнеш. Всеки дросел, който има постъпление на картерни изпарения преди самият дросел се зацапва!!!
                145 QV Selespeed
                GTV 2.0 TS ´01

                Comment


                • #9
                  До колкото чета той пита за канистъра.

                  А клапана за картерната вентилация не може да запуши отвора плътно защото такъв му е дизайна. Ако неговия е прекалено изострен в предната част поради износване е възможно да смуче повече от нормалното. Но това не би трябвало да води до повишаване на оборотите при системите М1.5.5 и по-новите. По-скоро има проблем с адаптацията на дросела или моторчето.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Сега го смених, с чисто ново рикамби ориджинали и всичко се оправи.Цената е 19.80.Мерси за отделеното време.

                    Comment


                    • #11
                      Жив и здрав!
                      145 QV Selespeed
                      GTV 2.0 TS ´01

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от shark20 Покажи съобщение
                        Сега го смених, с чисто ново рикамби ориджинали и всичко се оправи.Цената е 19.80.Мерси за отделеното време.
                        Кое смени клапана за картерна вентилация или за бензинови пари? От къде го взе?
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • #13
                          Клапан

                          Някой знае ли от къде може да се купи този клапан за картерните газове? На Симеон и на Козлодуй никъде го няма, както и на още няколко магазина за части за Алфа.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Италбулком
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Италбулком
                              Може ли да му напишеш номерчето на този новия модел клапан?
                              Благодаря.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                              Comment

                              Working...
                              X